niedziela, 19 lutego 2012

19.02.2012









38 komentarzy:

  1. I love the color of your cardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że to już nie Polska...??;-(
    U nas zostało jeszcze trochę śniegu w postaci jezior i rzek hehee Odwilż I love you!:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)...hmmm..po czym poznałaś? ;) ...śniegu u nas brak ( a muszę się pochwalić, że był..aż tydzień ;))

      Usuń
    2. poznałam po architekturze w oddali;-))) w końcu jestem architektem...hehhee

      wiem o śniegu,bo mój mąż jeszcze mieszka w UK...kończy college...i wreszcie do mnie wróci ;-)))

      Usuń
  3. prosty,cudny zestaw! rewelacyjna koszulka i sweter,bardzo efektownie wygląda polączenie koloru swetra z szarym

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam właśnie takich t-shirtów, bo ostatnio mam świra na punkcie połączeń: t-shirt + marynarka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Twoje zestawy! Boski masz sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny sweterek ;D
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny set, bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu :) Pozazdrościłam CI tych angielskich ciuchów i lecę w marcu do mojej przyjaciółki do Irlandii, jeden dzień w Primark obowiązkowy :) POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...w takim razie udanych zakupów życzę! :)) ..i koniecznie się pochwal co upolowałaś ;) pozdrawiam !:)

      Usuń
  8. Bardzo ładny zestaw, fantastyczna bluzeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawdę cudowny styl! Wydaje się być zwykły, codzienny a jednocześnie umiesz dobrać ciuchy w taki sposób, że wyglądasz naprawdę świetnie i przykuwasz uwagę!
    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane dziękuuuuuuję!! :) za wszystkie ciepłe słowa! :)

    Thank you Girls!!! :) I really appreciate the comments!!!! :* :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny sweter i koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter! :)
    dziękuję za odwiedziny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Super outfit<3 Podoba mi sie sweterek i koszulka<3
    Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, I LOVE THE TSHIRT! :)
    KSS!

    OdpowiedzUsuń
  15. GREAT OUTFIT!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka jest świetna! pudelki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastic outfit. I love it! The cardigan is beautiful!
    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. This also a nice outfit, i love the cardigan.
    Thanks for following me, follow you back!!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. woooow i love your blog
    so much inspiring for me!!!
    amazing!! keep posting!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  20. If I had a bag that but it would be stuffed with everything I own. Every time I have a huge bag, I gravitate towards tossing anything and everything into it. Looks like you did a good job at not doing that!


    www.ravenamaru.blogspot.com
    (my DIY page)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój sweterek bardzo mi się podoba <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you Girls!!! :) I really appreciate the comments!!!! :* :*

    Dziękuję, dziękuję...jesteście Kochane! :* :*

    Bella xx

    OdpowiedzUsuń